Friday, August 21, 2009

the day before ramadhan

ni kirenye first post saya lah kot slpas intro page yang panjang lebar tu. ntah camane nak mulekan pun xtau. hahaha..

em, pagi ni bangun agak lewat (biasa la cuti. hehe..) plan2 nak gi terminal cari tiket ntok balik sok nak bukak pose ngan famili. lam ati epi jek nak bukak pose ngan famili coz da lame x balik umah ni! betape indahnye dunie.. makin rindu aku kat famili! hehe. :P

dengan epinye siap2, ngah gosok gigi tetibe fon aku ringing lagu what about now. engatkan nk bia je call tu, leh gak layan lagu fevret pagi2 nih upenye2 ibu tesayang yang call... dngan mulut berbuih lagi pn angkat la call. hak3..

pas je answer call tuh, mood aku trus ilang. ibu kate ayah kate xyah datang kl bukak pose same2, susah je nanti ari sabtu nak pegi kl, ari ahad da nak balik. saya pun iyekan je lh.. baru je nak gitau si nazmi nk gi terminal pagi tu tadi trus x jadi...

ye lh ngah excited2 nak jumpe famili, trus x jadi. pas je call tu aku trus off kan fon. jadi fon saya senyap je sepanjang ari... xde mood betul arinih..
tapi saya tetap cover bila face ngan kawan2 saya. dengan slumbernye gitau x jadi gi kl. tetibe rase sebak. saya tetap control. :P
[ saya ni agak sensetif sbnanye. hahaha... tp depends on keadaan jugak ]

dalam bas on the way gi smyg jumaat saya senyap jek dnga diorang tuh cakap tentang balik umah nak bukak pose kat umah. ade yang tanye saya balik x saya just jawab x tahu lagi.
[ cover lagi.. haha ]

petang tu ade meeting PEERS, malam pegi solat tarawih. sok da mule pose. niat awal2 ntok sebulan. tunggu je time bukak pose first time without family... (haha pose pun x lagi! )

Salam Puasa... and berbuka puasa skali
:')

No comments:

Post a Comment